Re: Karta z wyjciem DVI tylko z powodu LCD - czy warto?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 11:10:30 MET DST

> Twierdzisz ze jakosc obrazu jest bardzo dobra, wiec coz wiecej chciec? :)

Jak przesiadlem sie z 17" CRT flatron, to jestem wniebowziety :-)

> Zakladam ze masz obraz jak zyleta i nie ma zadnych odbic - czesto zauwazalne
> na pionowych kreskach/obrzezach okienek itd itd.

Obraz jest super, ale wydaje mi sie, ze wokol czcionek jest jakies minimalne
przesuniecie, jakby cien, ale moze to moj wzrok, bo pylki straszni zmeczyly mi
oczy - jak przejdzie alergia, to przyjrze sie jeszcze raz ;-)

O jakich odbiciach piszesz?