K7VT4-4X

Autor: PePe <pawelpp_at_gmail.com>
Data: Wed 21 Jun 2006 - 10:48:44 MET DST

Witam!
Posiadam płytkę główną K7VT4-4X i neostrade z modemem Thomson
SppedTouch 330. Po pewnym czasie neo się wiesza i pózniej nie da się
wyłączyć windowsa xp sp2 ("trwa zapisywanie ustawień").
zauważyłem, że mostek południowy jest bardzo gorący.
Wyczytałem, że mogą to być problemy z zasilaczem. Sterowniki
miałem i nowsze i starsze i nadal był ten sam problem.
Czy ktoś miał podobne problemy? Zaraz sprawdze na innym zalisaczu...
Co o tym myślicie?