Re: Lato, laaato wszedzie (na procesorze tez)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 16:07:27 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:qxjf1xk710gl$.4wgcv1hqnpj7$.dlg@40tude.net...

> 55 stopni jest dozwoloną temperaturą pracy. Nie napiszę jaka jest
> maksymalna temperatura pracy twojego CPU, bo nie napisałeś na jakim
> rdzeniu
> jest twój CPU (program CPU-Z to sprawdzi, tzn rdzeń sprawdzi). W sumie
> nawet nie wiesz jaka jest temperatura twojego procesora, bo sporo płyt
> mocno przekłamuje odczyty.

Dlatego IMO uważam, że powinna być niższa temperatura - spotkałem się
już s przypadkiem, że płyta oszukiwała o 18 stopni - zaniżała, więc w
tym przypadku będzie bezpieczniej, jeśli temperatura będzie w/g odczytu
płyty poniżej 50 stopni. Najprościej zmierzyć przybliżoną temperaturę
jakimś elektronicznym termometrem samochodowym.

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!