Re: znikła mi partycja / odzyskiwanie partycji

Autor: bajus <lukasujab_at_wp.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 16:12:48 MET DST

Dnia Tue, 20 Jun 2006 12:39:15 +0200, bajus <lukasujab@wp.pl> napisał:

> znikła mi systemowa partycja E, kiedy chciałem ją odzyskać programem
> testdisk znikła kolejna D, niech mi ktoś udzieli fachowej pomocy,
> proszę, jak to odzyskać? tylko nie odsyłajcie mnie do jakis programów bo
> znowu coś popsuje, próbowałem programem partition manager (partition
> magic mi nie działa), który wykrywa wolną przestrzen ale nie potrafi jej
> odzyskać, chce ja tylko formatowac , a ja musze przywrócic te partycje
> nie tracac zapisanych tam danych, proszę o pomoc bo zaraz zwariuje,
> aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! zaraz się pochlastam, przepraaszam za
> [...]

opiszę jeszcze raz swój problem:
wczoraj po instalacji pewnej gierki która nie chciała się uruchomić znikła
mi partycja E, dzisiaj rano próbowalem ją odzyskać programem testdisk ale
nie za bardzo wiedziałem jak się nim obsługiwać (tak tak jestem newbie) i
usunąlem sobie przez przypadek jeszcze jedną D. Wiem że program Easy
Recovery posiada opcje odzyskiwania danych ze sformatowanych woluminów ale
żeby coś odzyskać to najpierw muszę te partycje jakoś przywrócić,
chciałbym żeby był jakis sposób( program) którym bym przywrócił partycje z
danymi od razu , bez żadnego formatowania. Próbowłem też programem
Partition Manager który wykrywa 60gb wolnej przestrzeni ale nie potrafi
jej 'normalnie' przywrócic tzn. przywrócił by ale partycja byłaby pusta i
wymagała formatu (jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi) a wydaje mi sie
ze po tym foramcie wszystkie moje dane by szlag trafił, bo jakoś nie chce
mi sie wierzyć zeby program Easy Recovery potrafił je przywrócic (mimo ze
ma taka opcje odzyskiwania ze sformatowanych woluminów). Dlatego
(powtarzam się , sorry) szukam sposobu (programu) który mi od razu
przywróci partycje z plikami które się na niej znajdowały . proszę o
pomoc, Pzdr.
ps: jesli tamet umieściłem w złej grupie prosze o adres tej odpowiedniej.