Re: dyskietki VERBATIM - powloka teflonowa

Autor: Pajchiw <phukuba_at_piotrkow.home.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 16:05:25 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne9fsbi.gfo.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
>W dniu Tue, 20 Jun 2006 14:42:27 +0200, osoba określana zwykle jako
> Pajchiw pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>
> I już na etapie siwzu masz protest, bo nie wolno Ci żądać konkretnego
> produktu. Możesz żądać czegoś "lub równoważne", ale musisz wymienić w
> czym się ta równoważność ma objawiać.

Tak - tu masz rację przeczytałem właśnie ustawę :)
- z tym, że podanie w ogóle nazwy producenta
i tak może generować problemy, ponieważ cytuję:
"...Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków
towarowych,
patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką
przedmiotu
zamówienia lub zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za
pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą
wyrazy
"lub równoważne" lub inne równoznaczne wyrazy..." - co jest idealną
furtką dla wszelkich przekrętów, bo nie zdefiniowano słowa "równoważne"
i "równoznaczne" :)

> Nie. Firmy nie mogą unieważnić przetargu.
> Polecam lekturę Prawa Zamówień Publicznych.

Same firmy nie - ale mogą zgłosić naruszenie zasad,
co może skutkować unieważnieniem.
Bez ich ingerencji przetarg pozostanie ważny.
Pisałem o tym w tym właśnie kontekście.

Pzdr.:
Paj