Re: Lato, laaato wszedzie (na procesorze tez)

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 23 Jun 2006 - 08:48:47 MET DST

> 55 stopni jest dozwoloną temperaturą pracy. Nie napiszę jaka jest
> maksymalna temperatura pracy twojego CPU, bo nie napisałeś na jakim rdzeniu
> jest twój CPU (program CPU-Z to sprawdzi, tzn rdzeń sprawdzi). W sumie
> nawet nie wiesz jaka jest temperatura twojego procesora, bo sporo płyt
> mocno przekłamuje odczyty.

Odpaliłem CPU-Z, spisałem wszystko co pokazał i zaraz tu wkleję. Jakbyś
jeszcze mógł powiedzieć skąd wiesz (na podstawie tych informacji) jaka jest
dopuszczalna temperatura danego procka to by było fajnie. :)

Oto wszystko co wypluł z siebie CPU-Z na jednym z moich pecetów. Drugi ma
mniej więcej to samo ale procek jest 1.8 zamiast 2.0.

*** CPU ***

Name: AMD Athlon 64 3000+
Code Name: NewCastle
Brand ID: 4
Technology: 0.13 um
Voltage: 1.622 v

Specification: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+
Family: F
Model: C
Stepping: O
Ext. Family: F
Ext. Model: C
Revision DH7-CG
Instructions: MMX (+), 3DNow! (+), SSE2, x86-64

Clocks
Core Speed: 2009.2 MHz
Multiplier: x 10.0
HTT: 200.9 MHz