Re: co to za pamiec i gdzie ja wymienic (lifetime warranty)

Autor: ja <tosamo_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 16:03:31 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97E799F71E08Ambien@127.0.0.1...

> Wiec w przypadku stickera bez znakow charakterystycznych nie
> spodziewaj sie za uzyskasz identyfikacje sprzedawcy tutaj - to jest zbyt
> malo prawdopodobne.

To nie znaczy, ze niemozliwe. Zreszta te A na naklejce moze nie jest bardzo
wyszukane ale tez watpie zeby milion sklepow mialo takie same A w logo.
Az tak malo charakterystyczne nie jest.

> Teraz widze w tym sklepie co to za pamiec, zgadywalem (stad szklana
> kula). Ale nie ma wiekszej roznicy czy PC100 czy PC133 - w 2005 r.
> praktycznie juz sie nie sprzedawalo sie nowych pamieci SDR ze wzgledu na
> irracjonalne ceny w stosunku do rynku wtornego.

Nie wiem. Ja kupilem 2 tygodnie temu nowe 256 w sklepie. Jezeli komus byla
potrzebna
pamiec to pewnie nie bylo wtedy duzego problemu zeby kupic.

> Oj nie badz taki pewny. Rozne rzeczy sie zdarzaja: np pewnien urzad
> {..}
> mniejsza gdzie szef potrafi liczyc _WLASNE_ pieniadze. Zamiast wydawac
> w 2005 r. nie wiadomo jakie pieniadze na NOWE moduly PC133 256 MB
zazwyczaj
> w takiej sytuacji woli machnac reka na fakture i kupic uzywki nawet bez
> faktury, za to 4 razy tanej.

To duza firma ktora ma ponad 100 placowek w polsce i tam sie nie oszczedza
na jakiejs
glupiej pamieci. No ale w sumie 100% pewnosci nie mam wiec klocil sie nie
bede.