Re: co to za pamiec i gdzie ja wymienic (lifetime warranty)

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 15:08:07 MET DST

ja <tosamo@o2.pl> wrote:

> Po prostu nie mam kontaktu z osoba od ktorej to mam i juz.

            Wiec w przypadku stickera bez znakow charakterystycznych nie
spodziewaj sie za uzyskasz identyfikacje sprzedawcy tutaj - to jest zbyt
malo prawdopodobne.

> PC100
> Ale czemu 100 ? To jest 133.

            Teraz widze w tym sklepie co to za pamiec, zgadywalem (stad szklana
kula). Ale nie ma wiekszej roznicy czy PC100 czy PC133 - w 2005 r.
praktycznie juz sie nie sprzedawalo sie nowych pamieci SDR ze wzgledu na
irracjonalne ceny w stosunku do rynku wtornego.

> Watpie. Z tego ci sie orientuje jestem drugim wlascicielem a pierwszym
> byla firma ktora na pewno tego nie kupila na gieldzie.

            Oj nie badz taki pewny. Rozne rzeczy sie zdarzaja: np pewnien urzad
centralny (publiczny ale nie panstowy) musial rozszerzyc pamiec w kilku
stacjach roboczych - straszne badziewie Optimusa na i810. Te plyty byly tak
wybredne ze nie chcialy pracowac w konfiguracji 2 modulow prawie z zadna
pamiecia. Czlowiek ktory tam pracowal stracil sporo czasu objezdzajac pol
sklepow w DC szukajac zgodnej pamieci i nic, trzeba bylo zwracac pamiec
brana z wymowieniem i jezdzic jeszcze raz. W koncu znalazl taka pamiec
dopiero na Batorego w jednym ze stoisk - dosc nietypowe moduly Infineona.
            To administracja publiczna, a co dopiero prywatna firma, zwlaszcza
mniejsza gdzie szef potrafi liczyc _WLASNE_ pieniadze. Zamiast wydawac
w 2005 r. nie wiadomo jakie pieniadze na NOWE moduly PC133 256 MB zazwyczaj
w takiej sytuacji woli machnac reka na fakture i kupic uzywki nawet bez
faktury, za to 4 razy tanej.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl