Re: epox 8rda i sempron

Autor: Tio <tomjey_at_wp.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 16:03:51 MET DST

> A może by tak samemu sprawdzić na www producenta?
> Nie podałeś rev. płyty, wersji BIOSu. Sprawdź sobie sam.
> http://www.epox.com.tw/eng/faq.php?serno=9

tak zrobilem ale nie znalazlem tego fajnego pliczku ktorym mnie
poratowales.

> Jeśli ten XP1700+ nie da się podkręcić i/lub nie jest to Thoroughbred, to
> wziąłbym Semprona. No i pod warunkiem, że nie masz PCB1 Twojej płyty bo
> wtedy to wyboru nie masz. ;D

to jest Thoroughbred i to nawet 1800 wiec radzisz tego athlona tak ?

> To już zależy ile chcesz wydać i co będziesz robił na tym kompie.
do wydania mam 280 na plytke i procka, zastosowania standardowe domowe,
muzyka film gry i pisanina.

a co do tego pcb w tym pliczku pisze ze ver 1 nie wykrywa tylko
automatycznie fsb 400 ale z tego co rozumiem to semptrony i tak
dzialaja poprawnie ?