Re: monitor 19" CRT do grafiki

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 17:47:21 MET DST

Użytkownik "SRB" <sasasafa@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e6v8pe$nfd$1@atlantis.news.tpi.pl...
Marek Dyjor napisał(a):

> uderzaj wyżej... można kupić trochę sprzętu z dawnej wyższej półki (EIZO
> itp) w śmiesznych cenach, ale trzeba osobiście pomacać ten sprzęt
> sprawdzić czy nie zajeżony, potem wydać kilka złotych na kalibrację i
> jazda...

Wiesz, że połowa tych sprzętów jak nie spora większość jest zajechana? W
cuda nie wierze, monitor 5-8 letni musi się wypalić i zużyć. Tzw. serwis
przed sprzedażą polega na podkręceniu jasności takiego monitorka, a to mu
nie wróży długiej bezproblemowej pracy.
Kiedyś sprzedawali ponoć NOWE monitory 22" IIamy. Z gwarancją producenta.
IIama się pozbywała CRT, a to i tak był poprzedni model (z parametrów nawet
wynikało że lepszy). Takie monitorki szły za 1200zł. Miałem w planie kupno
takiego sprzęta, ale w końcu kupiłem laptopa i monitor stał się zbyteczny.
Tak na marginesie wolał bym te pieniądze dorzucić do lepszego monitora LCD,
niż pakować kase w padakę.
  Do CRT już mnie nikt nie przekona, ale ja jestem programistą i bardziej mi
zależy na oczach nie na wierniejszym odwzorowaniu kolorów.

i w tym leży pies pogrzebany że ty jesteś programistom...

LCD do 1400 zeta sa wsam raz dla pisaczy tekstów

gorzej jak chcesz obrabiać grafikę bo wtedy okazuje się że trzeba wybulić
minimum 5000 tysięcy lub kupić CRT za 400 zeta :)