Re: monitor 19" CRT do grafiki

Autor: SRB <sasasafa_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 23:44:44 MET DST

Marek Dyjor napisał(a):

> uderzaj wyżej... można kupić trochę sprzętu z dawnej wyższej półki (EIZO
> itp) w śmiesznych cenach, ale trzeba osobiście pomacać ten sprzęt
> sprawdzić czy nie zajeżony, potem wydać kilka złotych na kalibrację i
> jazda...

Wiesz, że połowa tych sprzętów jak nie spora większość jest zajechana? W
cuda nie wierze, monitor 5-8 letni musi się wypalić i zużyć. Tzw. serwis
przed sprzedażą polega na podkręceniu jasności takiego monitorka, a to mu
nie wróży długiej bezproblemowej pracy.
Kiedyś sprzedawali ponoć NOWE monitory 22" IIamy. Z gwarancją producenta.
IIama się pozbywała CRT, a to i tak był poprzedni model (z parametrów nawet
wynikało że lepszy). Takie monitorki szły za 1200zł. Miałem w planie kupno
takiego sprzęta, ale w końcu kupiłem laptopa i monitor stał się zbyteczny.
Tak na marginesie wolał bym te pieniądze dorzucić do lepszego monitora LCD,
niż pakować kase w padakę.
  Do CRT już mnie nikt nie przekona, ale ja jestem programistą i bardziej mi
zależy na oczach nie na wierniejszym odwzorowaniu kolorów.

Pozdrawiam