Zmiana procesora w HP Compaq nx6110

Autor: <wojtekpowiertowski_at_gmail.com>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 17:53:21 MET DST

Mam takie pytanie, posiadam nx6110 z Celeronem 1,4GHz, kupionego w
Anglii i zastanawiam się nad zmianą procesora na Pentium-M 750,
podstawka jest ta sama i na 100% wejdzie na płyte główną, ale
słyszałem, że ponoć jest bios-lock nawet na procesor oraz, że mam
chłodzenie aluminiowe, a Pentium-M potrzebuje miedzianego (co jest
dziwne biorąc pod uwagę, że Pentium-M wydziela mniej wat ciepła
niż Celeron), ale z zewnątrz radiator wygląda na miedziany (chyba,
że główna jego część, której nie widać jest aluminiowa), czy
ktoś orientuje się jak wygląda kwestia z tym chłodzeniem (czy
rzeczywiście mam gorsze chłodzenie) i czy nowy procesor zadziała?
Będę wdzieczny za wszelką pomoc