Re: jaki dysk 300GB odporny na wstrzasy

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 15:17:33 MET DST

Dnia 2006-06-14 14:23:07, encja *Jacek Szaniawski* wymodziła przez port
119 co następuje:

> z praktyki wiem ze jednak tak. a juz jak kilka razy spadnie to
> szczegolnie. a przeciez za kazdym razem ma odpornosc 300g. wiec co to
> znaczy te 300g?

Dokładnie to, co napisałem.

> wlasnie niekoniecznie. dywan to daje zdecydowanie wiecej niz 1mm,

ale prędkość wytracana jest nierównomiernie.

> po
> za tym niektore modele HDD sa oblozone warstwa gumy i wtedy nawet
> hamowanie na posadzce daje droge hamowania nie mniej niz 1mm

Dokładnie.

Nic więcej Ci nie napiszę - skoro studiowałeś fizykę, to Ty powinieneś
mi takie rzeczy lepiej wyjaśnić. I na pewno dobrze wiesz, że wyliczenie
ekstremalnego przeciążenia w ruchu niejednostajnie opóźnionym wymaga
posłużenia się rachunkiem całkowym/różniczkowym. A to już NTG ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]