Re: jaki dysk 300GB odporny na wstrzasy

Autor: Jacek Szaniawski <im_at_nothere.com>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 15:34:33 MET DST

Rafał Bartoszak <sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote:

>Dokładnie to, co napisałem.

no nie bardzo, bo to nie znaczy, ze mozna te 300g osiagac dowolna
ilosc razy.

>ale prędkość wytracana jest nierównomiernie.

>Dokładnie.
>
>Nic więcej Ci nie napiszę - skoro studiowałeś fizykę, to Ty powinieneś
>mi takie rzeczy lepiej wyjaśnić. I na pewno dobrze wiesz, że wyliczenie
>ekstremalnego przeciążenia w ruchu niejednostajnie opóźnionym wymaga
>posłużenia się rachunkiem całkowym/różniczkowym. A to już NTG ;)

zeby policzyc dokladnie, to trzeba miec wiecej danych, tylko ze jesli
sie ma wiecej danych to te obliczenia robia sie proste. najwieksze
przeciazenie jest pewnie na ogol w ostatniej fazie hamowania, bo wtedy
podloze jest najbardziej scisniete i sila reakcji najwieksza.
policzyles zgrubnie i chwala Ci za to.