Re: jak zwiększyć wydajno?ć

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here__at_go2_and_here.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 15:22:14 MET DST

On Wed, 14 Jun 2006 13:50:33 +0200, Rafał Bartoszak
<sprocket@sys.BezSpamu.pl> wrote:

>cyt:
>"Baza danych to access i działa bez zająknięcia"
>Moim zdaniem .lamer ma po prostu udostępniony w sieci plik mdb. I jest
>to rozwiązanie wybitnie do d...
Ekstra, ale oryginalny post brzmiał:
"Jest sieć z serwerem bazy danych programu MagazynMulti (dbf), a do
tego siedem hostów. Na hostach są jedynie pliki bat odwołujące się do
zasobu sieciowego udostępnionego na serwerze - w ten sposób
uruchamiany jest na nich program. Oczywiście chodzi o wydajność. Do
tego wszystkiego serwer udostępnia równnież masę plików doc, xls oraz
bmp i jpg. "

A to:
"Mam pod opieką sieć 18-stu hostów + serwer. Baza danych to access i
działa bez zająknięcia:-)"
pochodzi z następnego posta i najwyraźniej dotyczy innej sieci.

OK. NTG. Niech pyta na pl.comp.os.ms-windows.winnt czy gdzieś...

EOT i pozdrawiam