Re: jak zwiększyć wydajność

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 09:05:08 MET DST

Rafał Bartoszak naciapał:

> Myślę, że rozwiązanie jest wybitnie NTG, bo programowe.
> Potrzebujesz serwera baz danych (w znaczeniu programowym, nie
> sprzętowym). Nie Access, czy inne byleco, ale serwer SQL z obsługą
> transakcji. Wtedy poszalejesz. Pakowanie forsy w sprzęt przypomina
> dokładanie coraz mocniejszego silnika do cegły, żeby w końcu
> zaczęła latać.

Nie jestem producentem programu MagazynuMulti, a próby zmiany na
SmallBussiness bądź SubiektGT spełzły na niczym ze względu na
ograniczenina tych produktów co do których właściciel firmy jest nie do
przekonania.
Problem jest TG, bo nie pytam o zmianę bazy danych tylko o możliwość
optymalnego dopasowania - kosztowo/wydajnościowego - sprzętu do jej
obsługi. Gdy pracowałem w pewnej instytucji bankowej, to dział wsparcia
technnicznego dobierał sprzęt, do tego co proponowali programiści.
Oczywiście wpółpracowali w tej kwestii, a nie "każdy sobie rzepkę
skrobie"

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer