Re: jak zwiększyć wydajność

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 17:35:21 MET DST

Dnia 2006-06-13 10:38:37, encja *.lamer* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Witam,
>
> zostałem poproszony o poradę i niby znam odpowiedź, ale wolał bym się
> skonsultować. Ogólnie sprawa wygląda nastepująco.
> Jest sieć z serwerem bazy danych programu MagazynMulti (dbf), a do tego
> siedem hostów. Na hostach są jedynie pliki bat odwołujące się do zasobu
> sieciowego udostępnionego na serwerze - w ten sposób uruchamiany jest
> na nich program. Oczywiście chodzi o wydajność. Do tego wszystkiego
> serwer udostępnia równnież masę plików doc, xls oraz bmp i jpg.
> Potrzebuję ustalić co "niewydala", bo lagi są coraz większe.
> [...]

Myślę, że rozwiązanie jest wybitnie NTG, bo programowe. Potrzebujesz
serwera baz danych (w znaczeniu programowym, nie sprzętowym). Nie
Access, czy inne byleco, ale serwer SQL z obsługą transakcji. Wtedy
poszalejesz. Pakowanie forsy w sprzęt przypomina dokładanie coraz
mocniejszego silnika do cegły, żeby w końcu zaczęła latać.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]