Re: jak zwiększyć wydajność

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 09:40:14 MET DST

Dnia 2006-06-14 09:05:08, encja *.lamer* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Problem jest TG, bo nie pytam o zmianę bazy danych tylko o możliwość
> optymalnego dopasowania - kosztowo/wydajnościowego - sprzętu do jej
> obsługi. Gdy pracowałem w pewnej instytucji bankowej, to dział wsparcia
> technnicznego dobierał sprzęt, do tego co proponowali programiści.
> Oczywiście wpółpracowali w tej kwestii, a nie "każdy sobie rzepkę
> skrobie"

Źle mnie zrozumiałeś.
Pytanie jet TG, ale jego rozwiązanie jest NTG ;)
Po prostu Access nie będzie efektywnie pracował w wielodostępie.
Ładowanie forsy w sprzęt, tylko do pewnego stopnia będzie skuteczne, bo
ograniczenia nie są w sprzęcie, tylko w bazie danych.

Po pierwsze - dokup drugi twardy dysk. Na jednym połóż *tylko* bazę
danych, na drugim system i wszystkie te pierdoły, o których mówiłeś.

Jak duża jest ta baza ?

Jeśli nie jest zbytnio duża, nie kupuj drugiego dysku, tylko pamięć, i
spróbuj umieścić bazę na RAMDYSKU.

Oczywiście trzeba mieć świadomość, czym to grozi, i zrobić wszystko,
żeby tak się nie stało (UPS, backupy itp)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]