Re: SIL3112 i 2x WDC80Gb SATA problemy

Autor: axg <ageresz_at_google.com>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 09:00:42 MET DST

[...]
>>> Ps. Zaglądałeś do FAQ producenta dysków? Może ktoś wcześniej miał
>>> podobny

> Firmware jest zintegrowane z BIOS-em całej płyty głównej. Uaktualnij BIOS.

Firmware kontrolera jest najnowszy jaki udalo mi sie sciagnac, uaktualnialem
sam firmware kontrolera takze.

> Może.
>
> BTW z kontrolera SIL3112 już dawno się wycofano, proponuję kupić osobną
> kartę na nowszym SIL3114.

Tego wlasnie chcialbym uniknac, w kompie siedzi jeszcze jeden kontroler IDE:
Promise Ultra 100TX2, wpiety jest na nim dysk WDC160. Podejrzewam ze nie
jest to problem kontrolera, moze jakas usluga w windows XP, lub ustawienia
bios'u ale tam za bardzo nie ma co konfigurowac. Gdy mialem zainstalowany
WIN 2000 Pro , bledy zdarzaly sie ale duzo rzadziej.