Re: jak zwiększyć wydajno?ć

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 17:41:14 MET DST

Sławek Maculewicz naciapał:

> No sorry - Linux nie kosztuje za dużo, a licencja na XP piechotą
> nie chodzi.

licencja na XP już jest od kilku lat więc to żaden koszt. Natomiast
przeniesienie wszystkiego na Linuxa, to bym był zmuszony za 100 zł
zrobić;-). Do tego facet jest taki, że jak ma inną ikonkę to się gubi a
na tym "serwerze" to puszcza sobie mp3 (zgrane z kolekcji audio) i nie
przetłumaczysz mu, że to zły pomysł. Wierz mi, roboty na tydzień
(tłumaczenia uczenia itp) - nie kalkuluje się:-)
A i w linuxie biegły nie jestem:-D

> Jednak namawiam - pożycz ze sklepu switcha 1Gbit i kartę (do
> serwera), wstaw i sprawdź. Coś pewnie pomoże.

to trochę za mało, ale może się skuszę.

> Inne rozwiązania (prócz dysku SCSI) to trochę NTG.
> Aha - a ten dysk 80 GB to PATA czy SATA? Może gdyby tak wziąć SATA
> z 8 MB cache i NCQ ...? I jeszcze 10k RPM...?

jest PATA. Dlatego pomyślałem o dodatkowym dysku SATA na dane

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer