Re: jaki dysk 300GB odporny na wstrzasy

Autor: Jacek Szaniawski <im_at_nothere.com>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 14:48:57 MET DST

"Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> wrote:

>Nie znam. Wszystkie dyski 3.5" sa mniej wiecej takiej samej budowy. Mozesz
>sie ewentualnie pochylic nad zakupem dobrej, wstrzasoodpornej obudowy USB.
>Ale zdecydowanie lepiej zrobisz kupujac dysk 2.5", z tym ze obecnie ich
>pojemnosc nie przekracza 160 GB.

ale dyski maja nawet podany parametr "odpornosc na wstrzasy". jakies
300-350G. swoja droga co to jest to G, zakladam, ze nie przyspieszenie
ziemskie, bo wtedy moznaby walic dyskiem z calej sily o sciane.

oczywiscie moglbym sobie wybrac taki dysk, ktory ma podana najwieksza
odpornosc na wstrzasy, ale rozne rzeczy wypisuja i dlatego pytam
praktykow.