Re: jaki dysk 300GB odporny na wstrzasy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 13:52:25 MET DST

Uzytkownik "Jacek Szaniawski" <im@nothere.com> napisal w wiadomosci
news:hi7t829apq62ep6o0n42n9l1sreuuagbtt@4ax.com...

> to wiem. tyle ze sa bardziej i mniej odporne. tych pierwszych szukam

Nie znam. Wszystkie dyski 3.5" sa mniej wiecej takiej samej budowy. Mozesz
sie ewentualnie pochylic nad zakupem dobrej, wstrzasoodpornej obudowy USB.
Ale zdecydowanie lepiej zrobisz kupujac dysk 2.5", z tym ze obecnie ich
pojemnosc nie przekracza 160 GB.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/