Re: jaki dysk 300GB odporny na wstrzasy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 21:44:43 MET DST

Uzytkownik "Jacek Szaniawski" <im@nothere.com> napisal w wiadomosci
news:2qct82dhm18fvlmlpg23071q630p53egpo@4ax.com...

> ale dyski maja nawet podany parametr "odpornosc na wstrzasy". jakies
> 300-350G. swoja droga co to jest to G, zakladam, ze nie przyspieszenie
> ziemskie, bo wtedy moznaby walic dyskiem z calej sily o sciane.
>
> oczywiscie moglbym sobie wybrac taki dysk, ktory ma podana najwieksza
> odpornosc na wstrzasy, ale rozne rzeczy wypisuja i dlatego pytam
> praktykow.

No i wlasnie odpowiadam jak praktyk praktykowi. Nie da sie zrobic z Trabanta
czolgu. Dyski laptopowe maja inna konstrukcje zawieszenia glowic i inne
ulozyskowanie talerzy. Z drugiej strony sam sie chetnie przyjrze, czy moje
ostrzezenia maja jakikolwiek sens praktyczny; kup dysk 3.5" i podziel sie
wrazeniami za jakies pól roku ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/