Re: jaki dysk 300GB odporny na wstrzasy

Autor: Jacek Szaniawski <im_at_nothere.com>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 14:42:59 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

>Bo np. ja nie patrzę na temat, tylko w treść. Niezbyt dobrze się to też
>potem cytuje.

aaa, jezeli dlatego ze Ty patrzysz i Tobie bedzie wygodniej to inna
sprawa. choc uwagi o cytowaniu to juz nie rozumiem, bo temat sie
zachowuje.

tak sobie mysle - pierwszego posta wyslalem do usenetu dokladnie 10
lat temu. wtedy jakos ludzie nie byli tacy pouczajacy innych. brak
powtorzenia jakos nikomu dotad nie zmniejszal zrozumialosci przekazu.