Re: Problem z kopiowaniem przez USB

Autor: abert zielonka <grzegorz.domagata_at_chello.at>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 10:07:20 MET DST

Mushkin schrieb:

> Witam
>
> Mam poważny problem z którym nie potrafię sobie poradzić, pomimo że przejrzałem
> archiwum, lecz jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem.
> Posiadam w domu komputer z płytą MSI KT6V oraz w pracy na Asusie A7V600-X,
> pracujące pod kontrolą Win2000, SP4 i standardowe sterowniki USB 2.0.
> Posiadam Databank DigiMate III jako dysk przenośny, którym chcę zrzucać dane
> przez USB z i do komputera. Problem w tym że kopiowanie nie może poprawnie się
> odbyć, bo transfer spada do małej wartości i program się zawiesza błędem :
> [...]
Podobny problem wystepuje na plytach z chipsetem nforce.
 Rozwiazanie problemu - kupic hub usb 2.0 (WAZNE - to musi byc hub usb2
- z hubem
 usb1 nie zadziala) i przylaczac urzadzenia za jego posrednictwem.
Moze i u ciebie zadziala? Przyczyna problemu z nforce jest to ze
projektant chipsetu
zbytnio wzial sobie do serca specyfikackacje usb2 i co badziewniejsze
urzadzenia
sa odrzucane ze wzgledu na kiepska jakosc sygnalu zegarowego - typowy
objaw -
niektore usbsticki nie chca sie "zamontowac" lub zrywaja polaczenie
po rozpoczeciu kopiowania danych.
GRG