Re: Problem z kopiowaniem przez USB

Autor: abert zielonka <grzegorz.domagata_at_chello.at>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 15:31:06 MET DST

Mushkin schrieb:
> Dziękuję za odpowiedź !
> Rozumiem że nie mam kupować karty USB 2.0 PCI tylko hub tak ?
> Czy musi być określony producent ? Bo jeśli tam będzie znó chipset VIA to będzie
> tak samo....?
Sugerowalbym raczej rozpoczecie od pozyczenia huba od znajomego :)
Niestety nie ma pewnosci ze pomoze (opisany problem jest tylko
podobny).
Hub moze byc dowolny - no chyba ze bedzie tak kiepski ze sam nie bedzie
mogl
polaczyc sie z plyta. Jesli masz pod reka karte USB2 na PCI - tez warto
sprobowac.
GRG