Problem z kopiowaniem przez USB

Autor: Mushkin <walesa_pWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 09:35:55 MET DST

Witam

Mam poważny problem z którym nie potrafię sobie poradzić, pomimo że przejrzałem
archiwum, lecz jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem.
Posiadam w domu komputer z płytą MSI KT6V oraz w pracy na Asusie A7V600-X,
pracujące pod kontrolą Win2000, SP4 i standardowe sterowniki USB 2.0.
Posiadam Databank DigiMate III jako dysk przenośny, którym chcę zrzucać dane
przez USB z i do komputera. Problem w tym że kopiowanie nie może poprawnie się
odbyć, bo transfer spada do małej wartości i program się zawiesza błędem :
"Opóźniony zapis się nie powiódł" . Zarówno jest tak samo pod Total Commanderem
jak i Explorerem.
Płyty sa na chipsecie VIA 8237 i słyszałem że niektóre urządzenia mogą nie
pracować poprawnie z nim. Wczoraj ten sam problem miałem na Asusie jak
przerzucałem dane na PenDrive Kingston Traveler 2.0.
Dodam że w Biosie nie ma możliwości przełączenia na USB 1.1 oraz nie mam
właczonego zarzadzania energią aby urządznie przysypiało.
Na Viaarena nie znalazłem nic konkretnego pod te chipsety a też mam stery VIA 4
in 1 5.08, więc od strony systemu jest wszystko chyba OK.
Czy macie jakąś radę ? Pomóżcie bo juznic innego nie mogę wymyślić.....

Pozdrawiam
Mushkin