Re: K6-2 500 a Divx/DVD

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 23:31:14 MET DST

Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-@gazeta.pl> wrote:

> No i jeszcze jedno. Skoro jest to komputer rewitalizowany z
> prawie-trupa, nie zapomnij o dysku. Nie tylko o pojemności, ale
> również o wydajności. Mój Celeron@525 dostał wydajnościowego kopa przy
> wymianie składanki dysków 6.4 + 6.4 + 3.2GB, każdy o wydajności ~6MB/s
> na jeden 40GB ~20MB/s. Nie mówię że na tamtych dyskach nie dało się
> pracować, ale na nowym programy, a również i system ładuje się
> szybciej, co poprawia komfort użytkowania. No i pozbyłem się strasznie
> denerwującego skrzeczenia starych dysków.

            Potwierdzam. Zysk na wydajnosci i spokoju dla uszu jest bardzo
wyrazny: z tego wzgledu zminilem 3GB WDC33100 z polowy 1997 na aktualna
Barracude ACE 10GB [i tak wykorzystuje ~1/3 pojemnosci] a komputerek na
K6-2+ 550 MHz dostal skrzydel.
Tylko jesli to jest odgrzewanie trupa i trzeba na dobra sprawe zmienic
wszystko to czy jest sens to robic czy poskladac nowsza maszynke nawet
z czesci z drugiej reki.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl