Re: Mój LCD mmnie przestraszył - co to może być?

Autor: -=RapidHail=- <dyskus_at_usun.to.epf.pl>
Data: Wed 07 Jun 2006 - 23:33:12 MET DST

    Jak już tak każdy opisuje, że się coś samo naprawiło to ja tylko dodatm od
siebie swoje przeżycia ;-) Były to dawne czasy Pentium 120 i miałem odtwarzacz
CD Toshiby x12. Po kilku latach pracy już ledwie zipał, płyt nie czytał, a jak
już coś mu się udało odczytać to transfer w okolicach 1x, czyszczenie płytami,
samemu itp. nic nie dawało. W końcu wymieniłem go na nowy a tego do pudełka i w
kąt. Tak przeleżał ponad 6 miesięcy albo i nawet rok już nie pamiętam ;)
Jakiegoś pięknego dnia pomyślałem, że go sobie podłączę a tu... czyta wszystkie
płyty ze swoją maxymalną prędkością 12x, działał jak nowy i chyba nadal działa
^^