Re: gdzie wyj na 2gi monitor w GeForce 6200A ??

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 06 Jun 2006 - 21:00:02 MET DST

% <123@123.com> wrote:

> Mam dylemat, gdzie wypuszczony jest sygnal na 2gi monitor w ponizszych
> kartach, na wyjscie VGA czy TV??

            W analogowej czesci zlacza DVI-I. Jesli podlaczasz przez CRT ub LCD
ze zlaczem DSUB to przez przejsciowke.
Na Twoim miejscu bardziej martwilbym sie wyjsciem na _PIERWSZY_
[PODSTAWOWY] monitor - podlaczenie DSUB na tasmie jest bardzo podatne na
zaklocenia zewnetrze i fatalne jakosciowo.

> pytam bo wg instrukcji karta gigabyte tez na N6200 ma wyj na 2gi monit
> akurat na wyj TV o tej mowie
> http://allegro.pl/item107175258_gigabyte_gf_6200_ddr_w_super_cenie_gwar
> _od_ss_.html

            To raczej nie jest karta dwumonitorowa i nie da sie do niej
praktycznie podpiac 2 monitorow. Do drugiego wyjscia mozez podpiac tylko
sprzet podlaczony przez svideo lub po niskiej czestotliwosci - czyli typowo
telewizor. No chyba ze to zlacze to nie jest SVIDEO tylko jakis patent
gigabyte z ktorego dopiero na pajaku jest rozgalezienie. Ale sensu takiego
rozwiazania nie widze - w tym celu lutuje sie po prostu drugie gniazdo DSUB
obok DVI-I lub daje takie niepowazne tasmy w kartach budzetowych.

> czy ktoras z nich jest krecona?

            O co chciales wlasciwie zapytac?

> ma sluzyc w niskoprofilowej obudowie i to jedyne co mi wpada w oko

            Do czego? Bo GF6200 do grania praktycznie sie nie nadaje, a do 2D to
mozesz wziac coklowiek. Tu spora zaleta NV44 jest akceleracja nie tylko
zwyklego MPEG2 DVB, ale rowniez HDTV.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl