Re: Jak opanować monitor+telewizor (geForce 4 MX 440)

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 13:58:28 MET DST

> Na razie najlepszy pomysł na jaki wpadłem to ustawienie monitora i
> telewizora w tryb klonowania (jeden i drugi wyświetla to samo),
> przełączam rozdzielczość pulpitu na 720x576 i wyświetlam na pełnym
> ekranie film.

Gdzieś tam są ustawienia "nakładki video", CJT. Można puścić film, leci na
telewizorze, na komputerze można dalej normalnie pracować.
Tak miałem na GF2 MX400, teraz mam GF4 Ti, ale telewizora nie podłączałem,
więc nie daję głowy, że z GeForce'em czwórką też to będzie działać.
Ale powinno.

> Przy okazji - czy da się tak skonfigurować Soundblastera AWE 64, żeby
> mieć ten sam sygnał w 2 wyjściach audio (jedno wyjście do głośników
> przy monitorze, drugie do głośników przy telewizorze).

Pierwsze słyszę, by *Sound Blaster AWE 64* miał wyjścia na 4 głośniki.

--
Azarien