Re: Jak opanować monitor+telewizor (geForce 4 MX 440)

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 14:40:25 MET DST

Wiktor S. napisał(a):

> Gdzieś tam są ustawienia "nakładki video", CJT. Można puścić film, leci
> na telewizorze, na komputerze można dalej normalnie pracować.

No właśnie nie znalazłem nic takiego.
Jest możliwość ustawienia TV jako podstawowego monitora i wtedy na nim
wyświetlany jest fullscreen, ale również lecą tam gry i można też na
telewizor przeciągnąć okno z pulpitu, a tego już nie chce.

> Pierwsze słyszę, by *Sound Blaster AWE 64* miał wyjścia na 4 głośniki.

Uhm... mój błąd. To jest Audigy.
Ma wyjścia na 3 pary głośników (można konfigurować przeznaczenie gniazd).