Jak opanować monitor+telewizor (geForce 4 MX 440)

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Sun 04 Jun 2006 - 21:14:38 MET DST

Walczę z wygodnym skonfigurowaniem zestawu monitor+telewizor do
normalnej pracy i oglądania filmów na TV. Telewizor mam w innym pokoju.

Czy da się to wszystko ustawić tak żeby:

Na monitorze mieć rozdzielczość 1280x1024, na telewizorze 720x576.

Wszystkie programy i cała praca odbywać się powinna na monitorze
(żadnych tam łączonych pulpitów gdzie można okienko przeciągnąć na
telewizor), gry z akceleracją 3D również powinny działać na monitorze.

Na telewizorze powinny być tylko wyświetlane filmy w trybie pełnoekranowym.

Podczas oglądania filmu komputer nie będzie używany do innych rzeczy.

Na razie najlepszy pomysł na jaki wpadłem to ustawienie monitora i
telewizora w tryb klonowania (jeden i drugi wyświetla to samo),
przełączam rozdzielczość pulpitu na 720x576 i wyświetlam na pełnym
ekranie film.

Ale taka procedura jest dość upierdliwa.

Czy da się to jakoś ładnie skonfigurować żeby było mi łatwiej?

Przy okazji - czy da się tak skonfigurować Soundblastera AWE 64, żeby
mieć ten sam sygnał w 2 wyjściach audio (jedno wyjście do głośników przy
monitorze, drugie do głośników przy telewizorze).

Jak przełączę go w tryb 4 głośników to na wyjścia podawany jest dźwięk
przestrzenny, a ja bym chciał dźwięk 2.0, tyle tylko żeby ten sam był
podany na 2 wyjścia.