Re: Jak opanować monitor+telewizor (geForce 4 MX 440)

Autor: pawelo_pl <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 07:28:43 MET DST

Tomasz Pyra napisał(a):

> Przy okazji - czy da się tak skonfigurować Soundblastera AWE 64, żeby
> mieć ten sam sygnał w 2 wyjściach audio (jedno wyjście do głośników przy
> monitorze, drugie do głośników przy telewizorze).

Jedyne rozwiązanie to zestaw głośnikowy z dodatkowym wyjściem . Można
oczywiście zaryzykować i rozdzielić sygnał na wyjściu na głośniki i TV
ale ryzyko że możesz spalić wyjście karty dźwiękowej.Ja u siebie
rozwiązałem to stosując przełącznik z własnej roboty na którym
przełączam fonie na głośniki lub na TV.
Co do wyjścia TV to pobaw się programem TVTool aczkolwiek jak pamiętam
nie udało mi się zrobić - tak jak ty chciałeś. TvTool ma szybkie
klawisze i po prostu w momencie oglądania filmów szybki klawisz i działa
na TV. Do oglądania filmów polecam Allplayera ma fajną funkcję obraz
full screen na drugim ekranie. A generalnie kup sobie VIVE, Bellwooda
lub Korra ( koszt około 200 zł) do oglądania filmów obraz ze
stacjonarnego odtwarzacza będzie zawsze lepszy od najdroższej karty
graficznej PC a i obsługa jest łatwiejsza i przynajmniej nic nie szumi.
Pozdrówka ...
PawelG