Re: creative p5800

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Jun 2006 - 07:46:37 MET DST

Kaja napisał(a):
> Nie rozumiem :-( Głośniki podłącza w miejsce, gdzie powinien być
> podłaczony mikrofon?

Oczywiście, tak jak napisał. Typowa sytuacja w starszych płytach
głównych z 5.1 - albo dźwięk przestrzenny albo mikrofon (z wyjść na
śledziu).

> A skąd Ty wiesz, że on to tam włącza ?

"na plycie mam tylko 3 wyjscia na jacka i we wszystkich trzech siedza
kable od creativa (front out, rear out i center/subwoofer out)."

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorii: