problem z kartą WLAN - chętnie zapłacę za pomoc

Autor: netcomp <netcomp_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 17:26:04 MET DST

Skończyły mi się pomysły. więc proszę o pomoc.
Mam następującą sytuację:

system WinXP SP2, w systemie dwie karty WLAN
karta A - łączy mnie z dostawcą radiowego netu, połączenie jest udostępnione
karta B - ma łączyć mnie z pozostałymi komputerami w domu,

niestety w żaden sposób nie potrafię spowodować jednoczesnej pracy dwóch
kart

działą albo karta A (internet) albo karta B (łączność między kompami w domu,
sieć domowa działa bez zarzutu, karta B rozgłasza SSID i pozostałe domowe pc
ją widzą)

jeżeli włącze na raz dwie karty to przestaje działać internet - a w zasadzie
to przestaje wyświetlać strony bo ping na AP mojego providera chodzi cały
czas bez zarzutu.

przypuszczam, że może być jakiś problem z DNS ale nie znam się na tym aż tak
dobrze i bardzo proszę o pomoc
chętnie zapłacę za pomoc w skutecznym rozwiązaniu problemu - w końcu nie po
to kupiłem 3 karty WLAN, żeby z nich nie korzystać :(

pozdrawiam