Re: Problem z jednoczesnym drukiem LPT i USB (2 komputery) w HP

Autor: Radoslawf <radoslawflis_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 17:19:17 MET DST

Dariusz wrote:

> Mam starą HP LJ2100 podłączoną do dwóch kompów przez LPT i kablem
> sieciowym
> i nie mam takich problemów ( nie próbowałem jeszcze drukować jednocześnie
> ). Sądzę że to problem z oprogramowaniem drukarki, błąd firmware ( może
> jest jakieś nowsze ).

To nie błąd, to założenie konstrukcyjne.
Dwa porty nie mają służyć do pracy z dwoma komputerami a tylko do wyboru
portu któru drukarka zajmie na w komputerze.
Do podłaczenia wiecej niż jednego komputera są inne rozwiązania.
Najtańsze to udostępnianie lub specjalny przełacznik (ręczny lub
elektroniczny).

Pozdrawiam