Re: problem z kartą WLAN - chętnie zapłacę za pomoc

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Jun 2006 - 18:28:12 MET DST

> czas bez zarzutu.
>
> przypuszczam, że może być jakiś problem z DNS ale nie znam się na tym aż tak
> dobrze i bardzo proszę o pomoc
> chętnie zapłacę za pomoc w skutecznym rozwiązaniu problemu - w końcu nie po to
> kupiłem 3 karty WLAN, żeby z nich nie korzystać :(
>
> pozdrawiam

Serwerów DNS i innych nie musisz pozostałych komputerach wpisywać bo
pobierane sa automatycznie z udostępnionego ( na którym net chodzi) Sprawdź
jedynie czy napewno masz zaznaczone " automacznie pobieraj DNS"
Druga rzecz którą bym spróbowął do wywalić SP2- on czasami powoduje problemy
z działaniem WI- FI- ( miałem osobiscie taki przypadek- I dopóki go nie
wywaliłem internet chodził kilka sekund- potem sie pojawiał na ułamek
sec- istne jaja.
 Trzecia rzecz to spóbuj uzyć innego programu do udostępniania łacza poza tym
wbudowanym " udostępniaczem"...
A wszstkie te rady - jak przysało na gue- są darmowe..:)