Podsumowanie dramatu:)

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 31 May 2006 - 00:31:13 MET DST

No już ja więcej chyba nie zrobię. Dzięki wszystkim za pomoc.
Ustawiłem wszystko na nominale. Procek teraz śmiga na 166 x 11, pamięci
na 133, kartę też już zostawiłem w spokouju:) Niestety nadal jak ustawie
agp 8x wiesza się w pewnym momencie na 3Dmark2001. Gdy ustawie agp 4x
3DMark przechodzi a wynik jest taki jak był mniej więcej przy nówce tego
kompa czyli 6669.
Wychodzi na to, że to owe kondensatorki chyba (tu ich żałosny wygląd
jeszcze raz http://www.netteria.net/tmp/walniete.html )
Pytanie tylko od czego im się tak stało:) Fakt, że rok temu padł
zasilacz (taki no name był) wymieniłem i smigało. Problemy zaczeły się z
jakiś miesiąc temu. I teraz pytanie do Was jeszcze. Mogę trochę pośmigać
na tym co mam? Czy to już nóż na gardle i wymienić płyte ze względu na
te kondensatory? I jak myślicie? Zdecydowanie te kondensatory są
przyczyną problemu? W sumie się ostatnio spłukałem i musze dokonać
wyboru:) Karta albo płyta. Tyle, że za jakiś miesiąc będę miał wolne
środki to i tak karcioszkę chciałbym wymienić ale tu znów mam strzał
między oczy bo jak już wymienić to chyba na PCIe no to znów mi potrzebna
płyta z PCIe a kartę którą ten miesiąc będę używął mam na AGP :) (ale
się władowałem:))
Bedę wdzięczny jeszcze za jakieś sugestie odnośnie nowej płyty w
rozsądnej cenie.

jeszce raz dzięki wszystkim za pomoc
pozdrawiam
Sławek