AGP 4x jest OK, 8x karta zdycha - no nie daje mi to spokoju

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 30 May 2006 - 17:12:37 MET DST

Witam

Może jestem juz marudny z tym i w sumie i tak zamówiłem nową kartę ale
nie lubię spraw z strefy mroku. Proszę oświećcie mnie co to może być.
Jak mam ustawione AGP na 4x wszystko chodzi i jest ok 3Dmark śmiga,
karta się podkręca i nawet jest efekt. No jednym słowem wszystko ok.
Jednak gdy przestawie na 8x, niepodkręcona karta, to już na 3Dmarku 2001
mi się wiesza. Karta? Chipset? SLot? Zasilacz? Roman Giertych? Co to
może tak kaszanić? Ewentualnie jak to sprawdzić.

z góry tnx
pozdrawiam
Sławek

--