Serwer plików.

Autor: Sqeeb <sqeeb_at_q2pl.org>
Data: Sat 27 May 2006 - 20:02:31 MET DST

Witam.
Mam zamiar złożyć sobie serwer plików i nie wiem jaki sprzęt byłby mi
potrzebny. Napewno będe chciał tam zamontować 3 dyski(1x 10-20GB na sys, 2x
120GB w macierzy) a sama jednostka będzie się włączać razem z moją
maszyną(nie wiem jeszcze jak to wykonać ale coś sie wymyśli). Jaki procesor
potrzebuje/zasilacz/...? Chciałbym zeby to jak namniej wat zarlo. Blaszak
chyba będzie pod kontrolą jakiegos *BSD(bo lekkie i wydajne) ale słyszałem
coś o systemach Novell, warto zwrócić na nie uwage?

Jest jeszcze kwestia podłączenia tego do mojej jednostki:
1) Połączyć ethernetem, postawić serwer NFS i próbować podmontować to w win.
2) Poprzez USB(da sie tak?)?

Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.

Pozdrawiam,
Sqeeb