Re: Serwer plików.

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Sun 28 May 2006 - 00:33:31 MET DST

Sqeeb wrote:
> Witam.
> Mam zamiar złożyć sobie serwer plików i nie wiem jaki sprzęt byłby mi
> potrzebny. Napewno będe chciał tam zamontować 3 dyski(1x 10-20GB na sys, 2x
> 120GB w macierzy) a sama jednostka będzie się włączać razem z moją
> maszyną(nie wiem jeszcze jak to wykonać ale coś sie wymyśli). Jaki procesor
> potrzebuje/zasilacz/...? Chciałbym zeby to jak namniej wat zarlo. Blaszak
> chyba będzie pod kontrolą jakiegos *BSD(bo lekkie i wydajne) ale słyszałem
> coś o systemach Novell, warto zwrócić na nie uwage?
>
> Jest jeszcze kwestia podłączenia tego do mojej jednostki:
> [...]

Wszystko fajnie, ale pytanie rownie dobre jak "chce kupic auto,
chcialbym, aby jak najmniej benzyny zarlo".

Do czego ma ten serwer plikow sluzyc? Do obslugi stu stacji roboczych,
czy jednego komputera?

Jak to drugie, to kup cos takiego firmy Freecom:

http://openfsg.com/index.php/General_Info

bedzie zarlo malo pradu.

--
Tomasz Chmielewski