Geforce ti4200 i VIVO

Autor: Wojtek <w_i_at_poczta.fm>
Data: Sat 27 May 2006 - 20:06:15 MET DST

Witam

Sprawiłem sobie ostatnio używaną kartę geforce4 ti4200 64 MB. Karta ma
wyjście TV opisane trwale jako VIVO. Po wklepaniu na googlu numeru
znajdującego się na karcie okazuje się, że to Leadtek A280. Ściągnąłem
sterwniki ze strony Leadteka, ściągnąłem z nvidii wdm driver.
Zainstalowałem jedno i drugie i działa mi tylko wyjście TV.
W menedżerze urządzeń przy "nvidia wdm video capture" jest żółty
wykrzyknik a we właściwościach info "Nie można uruchomić tego
urządzenia. (Kod 10)" No i vivo oczywiście nie działa.
Zanim napisałem na grupę szukałem rozwiązania w archiwum oraz na google.
Pytań tego typu było sporo, objawy problemów identyczne jak u mnie, lecz
działającego rozwiązania nikt nie znał.

Proszę o pomoc.

Mój konfig:
D1200, 512MB, Gigabyte GA-7zxe na KT133A.
Windows XP SP1.

Pozdrawiam
Wojtek