Re: Komp do edycji filmow

Autor: W.A..K. <kazimierak_at_tlen.pl.spam>
Data: Fri 26 May 2006 - 09:07:10 MET DST

"dziobashugo" <dziobashugo@o2.pl> wrote in message
news:1148593152.040752.118630@u72g2000cwu.googlegroups.com...
> [...]

Jeżeli chodzi o konwersję do mpeg2 to ciut lepiej spisuje się Barton 2500+
(niepodkręcony) niż D 805.
Jestem zadowolony z płyt Gigabyte która posiada sporo opcji potrzebnych do
tuningu.
Ważne jest też oprogramowanie. Np. Canopus Procoder 2.0 działa zdecydowanie
szybciej niż ten sam w wersji 1,5 lub tmpgenc.
Kup zatem Athlona, myślę, że Sempron będzie też w miarę wystarczająco
wydajny,
ale brałbym Venice :-))
Co do Socket 754 vs 939 - nie potrafię powiedzieć, czy różnicz byłaby
powalająca.
Ważne jest IMHO, aby grafika nie była zintegrowana z płytą (mam w tym
względzie
złe doświadczenia).

W.