Re: Komp do edycji filmow

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 02:30:09 MET DST

dziobashugo <dziobashugo@o2.pl> napisał(a):

> Przepraszam, ale nie wyrazi=B3em si=EA jasno. Teraz to bardziej opisz=EA.
> Chodzi=B3o mi g=B3=F3wnie kt=F3ry procesor do tego jest najbardziej
> odpowiedni. RAM na pewno 1 x 1 GB, p=F3=BCniej rozsze=BFe o jeszcze jeden.
> HDD ju=BF mam 200GB + 3o GB. K. graf na razie jest tnt2 m64, ale chyba
> b=EAdzie Matrox G450 DH. Je=BFeli chodzi o przer=F3bk=EA TMPEgiem to 1
> godzina materia=B3u bez filtr=F3w na A1700+@2700+(2,12) trwa ok 4,5 h, na
> duronie 850Mhz ok 14 h. FW mam na pci. Kamera kt=F3r=B1 posiadam to
> =B6redniej klasy Sony Hi8, ale wystarcza. Monitor ju=BF jest 17(16) CRT.
> [...]
Jezeli bedziesz kupowal za dwa miesiace i zdecydujesz sie na PD805, to zwroc
uwage na nowe wersje plyt z chipsetem 975X (MSI, Gigabyte - juz
zapowiedzialy, jeszcze nie wiadomo co zrobi Asus), beda one juz przygotowane
do obslugi Conroe. To niezla inwestycja na przyszlosc. Chipset 975X ma
rowniez ICH7 z bardzo dobra obsluga RAID, to duza zaleta jesli chcesz miec
szybkie dyski.
Pozdrowienia.