Prosba o ocene sprzetu

Autor: [ piotr sut ] <lp.tibnet_at_32rtoip.invalid>
Data: Fri 26 May 2006 - 00:01:11 MET DST

witam,
jesli ktos ma czas i moglby ocenic takie elementy i poradzic nastepne,
to byloby milo:-) Ostatni komputer stacjonarny kupilem 4 lata temu
(Athlon XP 1800+) ale zdaje sie, ze sie od tego czasu duzo dzialo - nie
sposob tego nadrobic w miare szybko, a zamowienie musze zlozyc w ciagu 2
dni).

Komputer typowo do zastosowan domowych (www, filmy, amatorska obrobka
fotek), ale nie do gier. Chcialbym, zeby bylo cicho (dlatego na MB i
karcie graf. nie ma wiatrakow).

Plyta: Gigabyte K8NF-9 Ultra
http://www.gral.pl/preview/Gigabyte/GigabyteK8NF-9UltranForce4UltraDualDDR400SATA2RAIDFWGBLANATX_69.php

Procesor: Athlon 64 3000+ Venice
http://www.gral.pl/preview/AMD/AMDAthlon643000+BOXS939Venice_66.php

Wentylator dla procesora: nie wiem, jakis cichy (no chyba, ze boxowy?)

Karta graf.: Gigabyte Radeon X550 256MB TV,DVI,PCI-E
http://www.gral.pl/preview/Gigabyte/RadeonX550Gigabyte256MBTV_i_DVIPCI-E_79.php
przy karcie sie nie upieram, jesli sie znajdzie cos w podobnej cenie i
bez wiatraka.

Pamiec: 1024 ale zdecydowanie ale nie wiem jaka i w jakiej konfiguracji;

Dysk: 200-250 GB SATA, ale nie wiem jaki (cichy!);

Nagrywarka: LG GSA-H20L
http://www.gral.pl/preview/LGElectronics/LGGSA-H20LDVDR16xDVDRW8xCD-RW32xDVD+RDL8xLightScribeBlackOEM_26.php

Obudowa: Chieftec BH-01B-B-B 400W
http://www.gral.pl/sklep.php?w=prod_podgl&id=8980
przy obudowie sie upieram, bo mi sie podoba:-) chyba, ze wybiore wersje
ze wstawka ciemnozielona (widzial ja ktos na zywo?, jak sie prezentuje?)
Jesli chodzi o zasilacz, to moge nie kupic tego co jest w obudowie,
tylko jakis inny do 200 zl.

mam nadzieje, ze sie nie wyglupilem proponujac jakis bezsensowny
komponent:-)

dzieki i pozdrawiam
->piotr