Re: powolne nero 6

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 19:12:53 MET DST

> A jeśli chodzi o "sprzętową" kompresję w sensie - jedynie CPU,
> noo to musi być rzeczywiście niezła machina :)

Czy musi? W Chip 1/2002 testowano programy właśnie do przechwytywania i
kompresji w locie do mpeg2. Wyszło im wtedy że potrzebny jest przynajmniej
Athlon 1,2 GHz. Ja mam szybszy, a nero nie daje rady. Podejrzewam program,
bo jak pisałem ma także problemy z płynnym wyświetlaniem przechwyconego już
materiału. Innego programu nie mam i dlatego szukam pomocy na grupie.
Zastanawiam się nad zakupem nowej karty telewizyjnej (teraz mam na bt878),
wszystkie nowe mają oprogramowanie do nagrywania w mpeg2, ale czy zadziała?
Czy dopłacić do karty ze sprzętowym koderem? Ale wtedy zapewne nie można
będzie filtrować materiału przed kompresją ?