co zamiast epson'a R200?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 19:11:24 MET DST

Witam
Rok temu kupilem drukarke Epson R200. Ogolnie z jakosci fotek jestem w
100% zadowolony - przy odpowiednich ustawieniach nie do odroznienia od
tradycyjnych. Wszystko by bylo pieknie gdyby ta drukara byla uzywana
tylko do tego celu ... czasami potrzeba druknac jakis txt w czarnym
kolorze i wtedy czarny tusz znika bardzo szybko ... do tego dochodzi
promocja zwiazana z wymiana dowolnego pojemnika z tuszem kiedy to
drukarka pochlania 10% z kazdego pojemnika ... mowiac krotko jest malo
ekonomiczna:)

Zastanawiam sie czy jest sens zmieniac ta drukare, np. na Canon'a iP
4200 ? Czy ktos ma moze takiego Canon'a i jest w stanie mi odpowiedziec
na ponizsze pytania:
- czy jakosc wydruku fotek jest porownywalna z Epsonem R200 ? (prosze o
opinie kogos, kto drukowal cos na jednej i drugiej drukarce na
najlepszym papierze photo w najlepszej jakosci)
- czy canon iP 4200 tez ma taki pokopany system czyszczenia glowicy w
momencie wymiany dowolnego pojemnika z tuszem - tzn. czy w momencie
wymiany jednego pojemnika nie sa czyszczone inne ?
- czy do wydruku czarnego txt jest uzywany tylko atrament pigmentowy (na
ile stron wystarczy przy normalnej jakosci) ?

Pozdrawiam,
Peter