Re: powolne nero 6

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Wed 24 May 2006 - 14:14:56 MET DST

IGP napisał(a):

> O sprzętowej kompresji w locie do mpeg2 można zapomnieć
> nawet na mocniejszych maszynach.

Sprzętową kompresję do MPEG2 rozumiem jako realizowaną
za pomocą układów wyspecjalizowanych do tego zadania.
Do takiej kompresji nie trzeba mieć "supermaszynki".
Ja na PIII 1.4 GHz bez problemu w locie kodowałem obraz
za pomocą układu znajdującego się na Leadtek Winfast PVR2000.

A jeśli chodzi o "sprzętową" kompresję w sensie - jedynie CPU,
noo to musi być rzeczywiście niezła machina :)

--
Pozdrawiam,
Kerry