Re: powolne nero 6

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Thu 25 May 2006 - 10:47:27 MET DST

PaweL napisał(a):

> Zastanawiam się nad zakupem nowej karty telewizyjnej (teraz mam na bt878),
> wszystkie nowe mają oprogramowanie do nagrywania w mpeg2, ale czy
> zadziała? Czy dopłacić do karty ze sprzętowym koderem? Ale wtedy zapewne
> nie można będzie filtrować materiału przed kompresją ?

Jak pisałem mam PVR2000 ze sprzętowym koderem MPEG2, ale pewnie jest
jak piszesz - nie da się filtrować przed kompresją.
Być może są programy, które potrafią wykorzystać koder do kompresji
po zrzucie, tzn. przy konwertowaniu pliku - byłoby to całkiem
ciekawe rozwiązanie (czytaj: szybsza kompresja).
A czy warto zainwestować w sprzętowy koder?
Trudno powiedzieć, ja się zdecydowałem.
Jeśli coś nagrywam - robię to w najmniejszej możliwej kompresji MPEG2,
to jest chyba 10MB/s. Jakość obrazu jest dla mnie zadowalająca.
Później można zająć się kosmetyką.

--
Pozdrawiam,
Kerry